Filmy relacja ojciec-córka, relacja brat-siostra

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-córka, relacja brat-siostra. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Do życia młodej lekarki wkracza anioł stróż.

Klan

3,6
Na czele wielopokoleniowej rodziny Lubiczów stoją dziadkowie, Maria i Władysław. Pani Maria prowadzi aptekę w swoim domu na warszawskiej Sadybie. Pomaga jej córka Elżbieta. Druga córka, Dorota, jest zakonnicą. Starszy syn, Paweł, ceniony chirurg pracuje w szpitalu, a popołudniami dorabia w spółdzielni lekarskiej. Młodszy, Ryszard, jest hydraulikiem. Wraz z żoną Grażyną na próżno marzy o upragnionym dziecku. Wszystkie dzieci i wnuczęta często odwiedzają gościnne mieszkanie dziadków. Na krótko przed siedemdziesiątymi urodzinami seniorki rodowego klanu w domu Lubiczów pojawia się także ich jeszcze jedna córka Monika, od lat skłócona z rodzicami. Czyżby happy end? Nie, już pierwszy odcinek filmu zapowiada wielkie kłopoty.


Poznaj rodzinę Griffinów: Petera, kochanego niezdarę, który zawsze mówi to, co myśli; Lois, zaślepioną miłością matkę, która nie może zrozumieć dlaczego jej synek pragnie ją zabić; córkę Meg, nastoletnią królową dramatu wstydzącą się całej rodziny; Chrisa, niesfornego 13-latka, który nie skrzywdzi muchy, chyba, że ta usiądzie na jego hot dogu; Stewie’ego – rocznego chłopca o maniakalnych zdolnościach, który pragnie przejąć kontrolę nad światem i Briana – sarkastycznego psa, o humorze równie wytrawnym jak martini, które pija.
Ojciec Chrzestny to szczery, brutalny i poruszający portret sycylijskiej rodziny, która desperacko stara się zachować swoje wpływy w pełnej korupcji, oszustw i zdrady powojennej Ameryce. Coppola rozpoczyna swą legendarną trylogię, po mistrzowsku balansując, ukazując zarówno prywatne życie rodziny Corleone, jak i ciemne interesy, w jakie jest zaangażowana. Oparty na bestsellerowej powieści Mario Puzo, znakomity film z wielkimi kreacjami Ala Pacino, Jamesa Caana i Roberta Duvalla.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.
Jest rok 2030, Ted sadza dwójkę swoich nastoletnich dzieci na kanapie i zaczyna opowiadać im tytułową historię. Opowieść rozpoczyna się gdy najlepszy przyjaciel Teda oświadcza się swojej dziewczynie, co wywołuje w Tedzie refleksję, że dla niego również nadszedł czas się ustatkować. Co zaskakujące - znajduje tę właściwą dziewczynę dość szybko. Jest nią dziennikarka Robin. Ted zaprasza ją na randkę, na której wszystko idzie dobrze aż do czasu, gdy Ted niechcący wyznaje dziewczynie miłość, wprawiając ją tym samym w zakłopotanie i przekreślając swoje szanse na usidlenie Robin.
„Miss Kraken. Ruby Gillman” opowie o nieśmiałej nastolatce, która odkrywa, że należy do legendarnej królewskiej linii mitycznych morskich krakenów i że jej przeznaczenie jest inne niż to, o jakim kiedykolwiek marzyła. Słodka, nieporadna 16-letnia, Ruby Gillman (głos Lany Condor), desperacko stara się dopasować do istniejących zasad w liceum, ale przeważnie czuje się po prostu niezauważana. Ruby nie może spędzać czasu z fajnymi dzieciakami na plaży, ponieważ jej nadopiekuńcza mama (głos nominowanej do Oscara Toni Collette), zabroniła jej wchodzić do wody. Ale kiedy złamie zasadę nr 1 swojej mamy, Ruby odkryje, że jest potomkinią wojowniczych Krakenów i jest przeznaczona do odziedziczenia tronu po swojej babci (głos zdobywczyni Nagrody Akademii Jane Fondy), Wojowniczej Królowej Siedmiu Mórz. Krakeny są strażnikami oceanów, chronią je przed próżnymi, żądnymi władzy syrenami, które od wieków walczą z Krakenami. Okazuje się, że nowa dziewczyna szkole, piękna Chelsea (głos zdobywczyni nagrody Emmy, Annie Murphy) jest syreną. Ruby będzie musiała w końcu zaakceptować to, kim jest i zrobić coś wielkiego, by chronić tych, których kocha najbardziej.
Serial opowiada o przeciętnej polskiej rodzinie mieszkającej w jednej z wrocławskich kamienic. Głowa rodziny, Ferdynand Kiepski całymi dniami siedzi ze swym synem Waldkiem przed telewizorem i popija piwo. Cały dom jest na głowie jego żony – Haliny – która jest pielęgniarką. Do tego dochodzi jeszcze babcia, która jest zapaloną fanką „Koziołka Matołka”.
Historia zaczyna się niewinnie. Potentat na rynku wydawniczym przekazuje synowi Danielowi (Eric Mabius) zarządzanie nad pismem „Mode”, które jest biblią przemysłu mody. Postanawia zatrudnić Betty (America Ferrera) jako nową asystentkę swojego syna, gdyż jego zdaniem jest ona jedyną kobietą, z którą Daniel nie poszedłby do łóżka. Oboje – Daniel i Betty – są w jakimś sensie outsiderami i tworzą nietypowy duet, pomagając sobie w trudnym i nieprzewidywalnym biznesie, jakim jest świat mody w Nowym Jorku.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…